Maandag 2 augustus 2010

2 augustus 2010 - Vancouver, Canada

Maandag 2 augustus 2010.

Weer: zonnig

Vanochtend na een lekker ontbijt de spullen even opgeslagen in het hotel, zodat we vandaag nog even wat konden doen. We besloten met zo’n bootje naar Kitsilano beach te gaan, wat aansloot op Granville Island. Op dat strandje  zijn we best even een tijd gebleven. De jongens hebben wat in de zee gespeeld en wat moois van zand gemaakt. Daarna pakten we een bootje naar Granville Island. Je kunt het ook lopen, maar dat is nog best een stuk. Op Granville Island een heerlijk ijsje gegeten. Altijd grappig om te zien hoeveel ijs er bij Nils verloren gaat en dat zijn hele gezicht altijd mee wil eten. We namen 1 bol, maar in Canada staat dat gelijk aan ruim 2 bollen bij ons. Zaterdagmiddag  hadden we daar  een leuke waterspeeltuin gezien met een waterglijbaan en we besloten daar nog even heen te gaan. Kon je gewoon gratis gebruik van maken. Fijn dat we laat vlogen. Zo konden we nog even genieten van het mooie weer en van Vancouver. We wilden rond 16.00 uur bij het hotel zijn, dus na een laatste Canadese hamburger namen we het bootje terug. In het hotel even de zwembroeken van de jongens omgewisseld voor gewone broeken en daarna richting metro gelopen. Was wel even  zwaar met al die tassen. Het was maar een half uur met de Canada Line tot het vliegveld. Dat was ideaal. Uit de metro een karretje voor de bagage en zo gelijk naar de vertrekhal. Inchecken duurde even en daarna moesten we nog even wat wachten op de vlucht naar Amsterdam. Deze staat om 20.20 uur gepland. We kijken terug op een geweldige vakantie en hebben weer genoten van dit heerlijke land.

1. frank,mar en robin!:
    3 augustus 2010
    coole foto's! wij zijn wel wat jaloers op jullie! volgendjaar wij ook waarschijnlijk naar Amerika! hebben jullie het leuk gehad?

groetjes uit Druten!!!!!!!

xxx
  2. Ma en Cor:
    3 augustus 2010
    Lieve allemaal, Welkom thuis, weer in jullie eigen land en huis. Ik las, dat jullie inmiddels al onderweg zijn. Wij verheugen ons erop jullie weer te zien
    Liefs van ons Cor en Ma
  3. Ien:
    Beste familie,

Jullie reisverslag van vorig jaar staat bij mijn favorieten. Omdat we a.s. vrijdag naar Canada vertrekken klikte ik jullie verslag aan. Leuk te zien dat jullie net terug zijn van de 2e reis naar Canada. Ook wij hebben het Cascadia in Vancouver geboekt voor de 1e nachten. Ik las over een leuk restaurant in Yaletown. Zou dat adres willen mailen. En verder nog tips voor het hotel? Alle info is welkom.
    Dank voor jullie uitgebreide verslag. groeten van Ien