Woensdag 7 juli 2010

7 juli 2010 - Summerland, Canada

Woensdag 7 juli 2010

Weer: zonnig en warm

Afstand: 305 km

Vandaag een reisdag. Na het ontbijt aan de picknicktafel bij de camper, gingen we weer verder met onze nieuwe rit door canada. We konden goed doorrijden. Aan het einde van dag arriveerden we weer in Summerland. Hier waren wij 15 jaar geleden samen ook. Vandaag veel verschillende landschappen gezien. Veel bomen natuurlijk maar ook riviertjes, fruitgebieden, droge gebieden. Canada heeft zo veel verschillende soorten natuur. Nadat we een plek op  camping Peach Orchard hadden gevonden zijn we gaan lopen naar een meer. Het was al aan het eind van de dag en heel warm. We kozen ervoor om niet te koken, maar zo snel mogelijk het water op te zoeken. Er was een strandje en een waterspeeltuin. Eten deden we bij een snackmobiel aan de haven. Een gezonde hot-dog met patat. Vet vrij natuurlijk.

Na het eten nog  bij het water geweest. Jorn vond het waarschijnlijk niet zo koud en sprong zo het water in. Nils was ook snel door Na het spelen in het water en met het zand wee rustig naar de camping gelopen. Daar douchen en niet te laat naar bed.