Dinsdag 20 juli 2010

20 juli 2010 - Kimberley, Canada

Dinsdag  20 juli 2010-07-21

Weer: zonnig en ca. 24 graden

Afstand: 0,0, niet gereden dus

’s Nachts om drie uur werd Nils wakker en had weer last van zijn buik. Hij had weer diarree en moest een klein beetje overgeven. Voelde ook wat warm. We hebben van de eettafel een bed gemaakt en ik ben naast hem gaan liggen. Weinig geslapen die nacht. Op de dag veel bij de camper doorgebracht en wat wassen gedraaid. Uiteindelijk later in de middag even bij de receptie contact gehad via skype met tante Thea en mam. Jorn ging even zwemmen en Nils was verder wel tierig genoeg. Met hem gaan voetballen en tafeltennis gespeeld. Dit was bij het zwembad. Jorn deed ook even mee. Later stond Nils even een potje te tafeltennissen met een Canadees jongetje. Grappig hoe kinderen zonder dat ze elkaar verstaan met elkaar spelen. Langzamerhand ging het met de buik van Nils iets beter. We aten Tortilla’s met vlees van de bbq. Nils at een stukje tortilla en wat tomaat. Niet zo vet dus. Om zeven uur gaf hij zelf aan naar bed te willen en dat wil wat zeggen. Hij sliep ook gelijk. Ik heb met Jorn een paar potjes Regenwormen gespeeld, want hij mocht wat later naar bed. René deed een poging de foto’s op het net te zetten, maar dat lukte hier niet. Jorn naar bed en wij er vrij snel achteraan. Het gebeurt niet vaak dat het nog een klein beetje licht is als wij gaan slapen.