Vrijdag 9 juli 2010

9 juli 2010

Vrijdag 9 juli 2010

Weer: zonnig en warm

Afstand: 32 km

Vernon is de plaats waar de waanzinnige waterglijbanen zijn. Vandaag zijn we daar dan ook heen gegaan. De jongens hebben zich daar ontzettend geamuseerd, en wij trouwens ook. Jorn had binnen no time alle banen gehad. Lekker liggend zodat hij heel snel ging. Als laatste pakte bij de baan waar je met een grote band naar beneden gleed. Je ging daar met de stroom mee en het had hoogteverschillen. Zowel Syl als ik hebben deze ook gedaan. Af en toe zaten we even vast en als er dan een ander aankwam en tegen je aanbotste dan ging je weer verder. Eigenlijk was het een soort wildwaterbaan. Dit was de enige die Nils niet kon doen. De andere kon hij alleen of met ons samen. Hij was absoluut nergens bang voor. Omdat het al laat in de middag was toen we naar huis gingen, namen we te afsluiting nog een broodje hamburger in het waterpark. Op de terugweg nog even langs de save-way en daarna voldaan en enigszins verbrand door de felle zon, richting Big Chief RV park, waar we nog even met de jongens speelden. Na een douche, sliep iedereen weer snel.