Zaterdag 10 juli 2010

10 juli 2010

Zaterdag 10 juli 2010

Weer: zonnig en warm

Afstand: 170,1 km

De camping in Vernon hebben we weer verlaten en op ons gemak zijn we verder noordwaarts gereden. Een mooie tocht, langs heel veel bossen, weiden, bergen en meren. Omdat het weekend is, heeft Syl ’s-ochtends al een camping gebeld en de laatst beschikbare plaats gereserveerd. Gelukkig deze keer geen gezoek naar een campingplaats. Onderweg, en net voor Revelstoke, kwamen we langs een plek waar we naar een waterval konden lopen, genaamd Crazy Creek. Met een suspension bridge konden we over de waterval heenlopen. Leuk om te doen en het was een mooie waterval. Nadat we de waterval bezocht hadden, zijn we het laatste stukje doorgereden. Bij een andere camping zijn we nog even gestopt om te kijken hoe deze eruit zag, dit voor het geval dat onze besproken camping tegen zou vallen. Gelukkig was dit niet het geval. We zijn uiteindelijk terecht gekomen op Williamson Lake campground. Deze ligt aan een klein strandje aan een meertje. Ons plaatsje was prima. Helaas is vanaf morgen deze plaats al weer gereserveerd. Moeten we morgen nog maar zien wat we verder doen. Op de camping wisten ze een leuke zaak waar we zondag de finale van de WK kunnen zien. We zijn aan het eind van de dag nog even teruggereden naar Revelstoke om te kijken waar deze was en hebben daar ook maar wat gegeten. Na het eten weer naar de camper teruggelopen en in een kleine 10 minuten weer teruggereden naar de camping. Al veel mensen hadden het kampvuurtje al aan. Wij deden dat natuurlijk ook. Lekker marshmellows maken. De jongens waren aardig vuil en na een douche zijn zij naar bed gegaan. Nog even en deze dag is ook weer voorbij. Nog even slapen voor de wedstrijd. We zagen trouwens nog een oranje versierd huis onderweg. Daar wonen vast geëmigreerde Nederlanders.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ma en Cor:
    11 juli 2010
    Lieve allemaal, Jullie genieten ontzettend, ook de jongens. Vandaag kijken jullie ook naar Nederland-Spanje.
    Leuk dat jullie de wedstrijd met Nederlanders hebben kunnen kijken. Geniet heerlijk verder van deze mooie vakantie.
    Wij vinden het erg leuk alles mee te beleven Op de dia-serie konden wij alles
    meebeleven. Fijne reis verder en tot spoedig kontakt. Liefs Cor en Ma (oma)
  2. Theo en Marja:
    11 juli 2010
    Hallo allemaal,
    Wat ontzettend leuk dat wij weer van jullie fantastische reis mogen meegenieten. Heel veel plezier daar en we zullen binnenkort wel weer wat kunnen lezen van jullie.
    Veel liefs en dikke kus.
    Theo en Marja