Zondag 18 juli 2010

18 juli 2010 - Field, Canada Yoho Np, Canada

Zondag 18 juli 2010

Weer: zonnig en warm

Afstand: 27,1 km

We hoopten voor Olaf en Kristina dat de jongens een beetje zouden uitslapen. Jorn werd als eerste wakker en bleef rustig liggen. Tekenen aan tafel was er nu niet bij, maar dat vond hij niet erg. Hij vond het veel te gezellig dat ze er waren. Nils bewoog af en toe, maar bleef toch slapen. Op een gegeven moment ging Olaf z’n wekker af om half negen. Was hij vergeten uit te zetten. Toen  konden we de rust vergeten en werd ook Nils wakker. Kristina en Olaf konden toch nog lekker blijven liggen en toen ik terug kwam van het douchen heb ik met de jongens wat met de frisbee gespeeld. Uiteindelijk toen iedereen wakker was lekker buiten ontbeten. We besloten naar de Takakkaw Falls te gaan kijken. We konden er heel dicht in de buurt komen. Kristina en ik vonden het in ons hemdje daar wel erg fris. Wel heel mooi om te zien. We wilden eerst naar Banff rijden en daar ’s avonds uit eten gaan. In Field is er wat betreft eten weinig. Het was inmiddels al halverwege de middag en de jongens wilden graag met elkaar Regenwormen spelen. We besloten dus naar de camping te gaan en onder het genot van drinken en chips buiten in de zon het spel gespeeld. Eventueel konden we later nog weggaan. Het was echter zo gezellig dat we besloten op de camping te eten. Ik had nog wat om pasta te maken. Wel net zo leuk als in een restaurant. Rond zevenen gingen Olaf en Kristina weer weg. Jammer, want het was erg gezellig. Leuk dat we nu ook Kristina hebben ontmoet. Een hele gezellige meid en het klikte eigenlijk gelijk.

1. ingrid:
    21 juli 2010
    Hallo allemaal, net jullie verslagen van het weekend gelezen. Ik had al even van Olaf gehoord dat ze het erg naar hun zin hadden gehad. Jammer dat jullie die vrijdag geen bereik hadden want we hebben een paar pogingen gedaan om te zeggen dat ze zaterdag zouden komen en dat jullie daardoor voor niets hebben staan wachten. Maar gelukkig is alles in orde gekomen. Ik hoorde net van mama dat Nils niet helemaal ok is, hopelijk is hij weer snel opgeknapt. Ik dacht wel dat het met Kristina zou klikken, dat was bij ons ook gelijk van de eerste minuut. Wij zijn gisteren met Ria en Erik 50km gaan fietsen en daarna even douchen en gezellig gaan eten. Toen nog een afzakkertje bij ons (was om 2 uur s'nachts nog 24°). Heel gezellige dag dus. Ik ga vandaag maar wat gras maaien voordat het gaat regenen. Sven komt waarschijnlijk morgen of vrijdag weer thuis, afhankelijk van het weer.Ik ga er mee stoppen, heel veel liefs van ons allemaal en geniet van de komende weken. XXX
  2. mam:
    21 juli 2010
    hallo lieve kinderen, wat vond ik het fijn om jullie gisteren te zien en te spreken, dat is weer een voordeel dat ik deze computer heb, het is weer zeer warm, niet zoals gisteren maar het mag voor mij wel iets koeler,ik hoop dat nils weer gaat eten,want hij is al geen dikkertje. nu lieverds ik ga weer wat doen in huis, geniet maar lekker, dikke knuffel van mij, mam xxxxx
  3. Ma en Cor:
    Lieve René Syl en jongens Wij hebben
    jullie laatste verslagen weer gelezen
    Fijn weer van jullie te horen. Jullie genieten ontzettend. Leuk, dat Olaf met zijn vriendin geweest zijn. De jongens vonden dat natuurlijk ook heel leuk.
    Ik heb nu een uur achter de computer gezeten om met jullie te kunnen bellen maar ik ben alles kwijt Heel jammer.
    Een heel fijne voortzetting van jullie reis toegewenst. Genieet ervan! Liefs Ma en Cor