Zondag 4 juli 2010

4 juli 2010 - Vancouver, Canada

Zondag 4 juli 2010

Hoera, het is zover. Vandaag vertrekken we weer naar Canada. Net zoals vorig jaar gingen we met de trein, via Amsterdam Bijlmer, naar Schiphol. Alles verliep heel voorspoedig. Thuis hadden we geprobeerd al in te checken maar voor de jongens lukte dat niet. Kinderen kunnen dus niet online inchecken. De vlucht verliep erg goed. Ruim voor de geplande aankomsttijd waren we al geland. Tijdens de vlucht weer veel filmpjes gekeken en allemaal even geslapen, behalve Syl.

In Vancouver aangekomen liepen we naar buiten waar er nu een standplaats voor hoteltaxi’s was. Er stond een telefoon waarmee je rechtstreeks naar het hotel kon bellen. Na nog geen half uur werden we opgehaald en naar het hotel gebracht. Het Accent Inns hotel was niets veranderd. Onze kamer was op de tweede verdieping. We hebben er onze spullen gezet, waarna we nog even naar een restaurant liepen om nog iets te eten. We wilden zo snel mogelijk in het Canadese ritme komen. Dat we allemaal aan een hamburger zaten, hielp daar ook aan mee. Na het eten snel naar bed. We voelden ons erg vermoeid. Het duurde niet lang, of iedereen lag te slapen.

1. Ma en Cor:
    11 juli 2010
    Lieve René Syl en jongens Vandaag Zondag 11-07 voor het eerst jullie verslag otvangen Wat een mooie reis hebben jullie inmiddels al achter de rug. De gehele dia-serie doorgenomen. Fantastisch. Schitterende natuur war jullie doorheen gereden zijn en een heel mooie camper Liefs Cor en Ma en Oma
  2. Thea HJ Buitenhuis:
    11 juli 2010
    Hallo lieve allemaal,
    Je moeder zit naast mij en we hebben net alles zitten lezen. Je moeder is heel blij dat alles goed met jullie gaat en dat het zo leuk en mooi is daar.Zij gaat morgen of dinsdag naar belgie.
    Veel liefs en een hele dikke kus en knuffel van ons in gedachten zijn we bij jullie.
    XXXXXXX